“Nummer 1 word je niet zomaar”

Elke sport kent winnaars, het bedrijfsleven marktleiders.
Dit word je niet zomaar.

Klantentevredenheid en marktaandeel:

Als we spreken over klantentevredenheid en marktaandeel…
Als directeur van Staals-Opel behoorden mijn collega’s en ik, 6 jaar lang tot de beste drie bedrijven van de in totaal 180 Opel dealers in Nederland.

Zo’n prestatie leveren gaat niet zomaar!

Wat helpt is: dagelijks open staan voor nieuwe ideeën! Ook zorgen voor een goed gemotiveerd team van medewerkers is van belang.
Leidinggevenden besteden hier doorgaans vanwege tijdgebrek te beperkt tijd aan.
Met het gevaar dat medewerkers niet optimaal presteren en de onderneming daar vaak onder lijdt.

De meest tevreden klant, is de begeesterde enthousiaste klant.

Gaan voor een 10 en elke dag blijvend beter willen presteren.
Voor mij is op dit moment Coolblue een goed voorbeeld.

Voor een vrijblijvend gesprek klik hier

© 2018 Walter Staals - Bedrijven weer succesvol maken!